27 mei 2003
Uniek ééndagsseminar voor de bouwsector op 25 juni 2003
Na de hype, wat zijn de toepassingen met bewezen resultaat, wat mag je ervan verwachten en hoe pak je het aan? Na de internethype is het tijd om een stand van zaken op te maken van de efficiëntie van de vele toepassingsmogelijkheden voor verkoop en marketing in de bouw.
Het seminarie "Hoe het internet rendabiliseren voor verkoop en marketing?" beantwoordt deze vragen opdat bouwbedrijven straks hun commerciële slagkracht kunnen verhogen dankzij een efficiëntere inzet van middelen. De informatiesessies en de uitgebreide getuigenissen en besprekingen van reële praktijkgevallen maken het elke bedrijfsverantwoordelijke mogelijk zich hierover op één dag te updaten.
[meer info: AEC Info]
Bouwweb is in 1995 opgericht en was de eerste Internet Presence Provider voor de bouw en alle daaraan gerelateerde bedrijven.
Overzicht van pers- en nieuwsberichten van en voor de bouw. Uw bericht kan ook worden opgenomen.