1 oktober 2007
BLUEPULL -
Een stap voorwaarts in efficiënte en innovatieve communicatie
Vandaag de dag neemt het aanbod op vlak van digitale communicatie enorm toe. Digitale beeldschermen (Digital Signage) zijn "hot" en kennen een enorme opmars inzake promotionele communicatie en informatieoverdracht. Jammer genoeg was tot op heden "interactiviteit" nog onbestaande in deze digitale communicatievorm.
Living Tomorrow, de referentie voor innovatie in België, slaagt er nu in via de " BluePull innovatie" de Digital Signage om te vormen tot een interactieve communicatietool. De BluePull innovatie vormt dus niet enkel op technologisch maar ook op conceptueel vlak een enorme stap voorwaarts.
Wij nodigen u graag uit voor de persvoorstelling op woensdag 10 oktober 2007 om 11.00. Living Tomorrow en een consortium van Partners stellen u hierbij trots de BluePull innovatie voor en demonstreren in primeur het allereerste device van deze nieuwe marketingtool.
PERSPROGRAMMA
10.30 | Ontvangstbuffet |
11.00 | Welkomstwoord Jean-Luc Dehaene |
Persconferentie + live demo | |
12.00 | Questions & Answers |
12.30 | One-to-one interviews met Living Tomorrow,de Leading Partners en de Consortium partners |
Leading Partners:
Digitopia - dZine
Deelnemende Partners:
ATAG - Carlsberg - Cipal/Stad Vilvoorde - Coca Cola - Gamma - Delhaize - Deloitte - Imec - ING - Vitra - Virtus - Volvo
meer info: Living Tomorrow
Bouwweb is in 1995 opgericht en was de eerste Internet Presence Provider voor de bouw en alle daaraan gerelateerde bedrijven.
Overzicht van pers- en nieuwsberichten van en voor de bouw. Uw bericht kan ook worden opgenomen.