6 oktober 2008
Bouwbeter congres 2008
Het thema van dit BouwBeter congres is ‘ verdienen aan innoveren ’. Voor de vraagzijde betekent dit de bouwopgaven anders bevragen waarbij de focus ligt op verbetering van het eigen bedrijfsproces, lagere exploitatiekosten, flexibiliteit voor de toekomst en/of waardebehoud (duurzaamheid). En voor de aanbodzijde is het van belang beter onderzoeken van en inspelen op klantwaarden om hiermee ook een goed rendement en een gezonde groei te maken.
Dit alles begint met het beter in kaart brengen wat belangrijk is voor uw klant. In hoeverre kan marktonderzoek daar een rol inspelen? Via een aansprekende case uit de consumentenmarkt wordt een voorbeeld van samenwerking en inspelen op klantwaarden besproken. Tijdens de parallelsessies staan juist de succesvolle product- en procesinnovaties binnen de bouw centraal. Laat u inspireren door uw collega’s en deskundigen! In het afsluitende deel staat een succesvolle case centraal waarin de (traditionele) vraagstelling is omgekeerd. Tot slot laten we zien wat er nu eigenlijk nodig is (in termen van gedragsverandering) om tot een andere vraagstelling en een daarbij behorend passend aanbod te komen.
meer info: Bouwbeter congres 2008
Bouwweb is in 1995 opgericht en was de eerste Internet Presence Provider voor de bouw en alle daaraan gerelateerde bedrijven.
Overzicht van pers- en nieuwsberichten van en voor de bouw. Uw bericht kan ook worden opgenomen.